torsdag 10. mars 2011

"Posten - vi lever for å levere!" BULLSHIT!


Fy faen, til tider er Posten rett og slett bare iriteranes!

Jeg sitter jo, som mange har fått med seg, på en militærleir på Sessvoll og venter på at snøen skal smelte... Så... Jeg bestilte noen varer fra Milrab, en leverandør av forskjellige ting til, sessialisert mot menige. Jeg bestilte en pc-veske og noen navnestriper. Satte inn adressen her til leiren og alt var greit.

Så viser det seg no at Posten har klart å legge pakken til avhenting på Jessheim, 1 mil unna!
De har ikke gidda å gi den servicen de fakktisk skal yte når en betaler 125 kroner for å få sendt varen "hjem". Det er rett og slett DÅRLIG!

Jeg hadde egentlig veldig lyst til å reise hjem denne helgen og holdt faktisk på å bestille billetter da jeg fikk hentemelding fra Posten på mobilen. Da måtte jeg jo bare gå ut av bestillingen... Jeg blir jo nå nødt for å bruke lørdagen på å komme meg til Jessheim å hente pakken...

Men jeg kommer ikke til å gå før de oppgir leirens adresse for meg, den skal de få finne ut av siden de ikke gidder å sende posten ut. Jeg kommer til å kreve svar og påberope meg retten til å klage på ELENDIG SERVICE! "Posten - vi lever for å levere!" BULLSHIT!



Når det er sagt, vet jeg at det er mange flinke folk i Posten også! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar