søndag 3. april 2011

Here I am, still alive!

Ja, da er innføringskurset i vakt og sikring gjennomført og bestått!
I tillegg har jeg vert gjennom en mestringsøvelse som jeg føler at gikk veldig greit, men det var veldig hardt og når en da har en rygg som blir kategorisert som "feltdyktig, men med store lettelser", så er det ikke alltid like lett eller behagelig....

Jeg gleder meg veldig til å få komme hjem på i neste uke, har fri hele uken og lander på Flesland ut på mandagskvelden en gang. Veldig herlig å tenke at jeg endelig skal få komme meg litt vekk fra leiren igjen, det er en god del uker siden sist nå...

Gler meg også veldig til å få reist på fjellet neste helg. Opp på hytten og stå på moderne langrennski og forhåpentligvis litt carving. jeg skal ha meg en fotoshoot-tur til Fløyen og litt sånt og... må jo få tatt de standard uniformsbildene :P

Jeg gleder med VELDIG til å komme på flyet på mandag! Det skal bli herlig! :)

1 kommentar: