mandag 20. september 2010

Helgen bestått!

Da var helgen overstått og det er på tide og krype til sengs. I morgen venter først en tur på trening før jeg igjen skal ta fatt på matten... Jeg kommer mest sannsynlig til å sitte igjen som ett spørsmålstegn og lure på hvordan i all verden matten fungerer, men jeg skal ihjallefall gjøre mitt beste for å forstå det jeg holder på med. Jeg kommer til å legge opp det jeg ikke forstår hertil og det hadde vert veldig greit om noen smarte folk ville kommentert :)

Har foresten hatt en fantastisk helg med gode folk og masse god mat! :D Nå satser jeg bare på at matten kommer like smurt som maten ;)

Nedtelleren min sier foresten at det er 742 dager, 7 timer, 33 minutter og 55 sekunder til det som blir forhåpentligvis min første skoledag :) Måtte dette gå rette veien ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar