lørdag 18. september 2010

Ja, så var jeg i gang med ett nytt forsøk på å lage en blogg... ;) Denne gangen vil eg prøve så godt jeg kan å fullføre planene om lengden så god som mulig!

Denne bloggen skal handle om min vei mot medisinstudiet. Pr. dags dato er det 744 dager til studiestarten 1. oktober 2010 og da forventer jeg av meg selv at jeg skal sitte på skolebenken i Krakow.

Veien er litt lang, men jeg regner med at det skal gå fort og greit. Jeg skal først slite meg gjennom matematikk R1 nå i høst og forhåpentligvis få bedre enn en 4'er på den, så jeg slipper å ta den opp igjen senere. Derretter skal jeg i jaunar inn i millitæret og være der ett år før jeg kommer ut igjen og skal ta fysikk 1. I millitæret håper jeg at jeg skal få gjort kjemi 1 og 2. Planen er iallefall å lese faget og være klar til eksamen når jeg kommer ut igjen, dersom det ikke lar seg gjøre å ta eksamen i millitæret altså.

Når jeg da er kommet ut tar jeg som sagt fysikk 1, samtidig som jeg skal lese til opptaksprøven. Biologi 1 og 2 tenker jeg å lese over hele perioden.

Dette satser jeg på at skal gå greit, må bare stå på og gjøre mitt beste! :)

Jeg har funnet en veldig grei applikasjon som ligger på bakgrunnen på pc'en min og den forteller meg fortløpende hvor mange dager det er til jeg skal ha min første dag på medisinstudiet ;)

så da gjennstår det jo bare å si: LA FORBEREDELSENE STARTE!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar