torsdag 30. september 2010

aiaiai! Alt for lenge siden sist! :S

Yes! Eg skal skjerpe meg!
Det er alt for lenge siden sist innlegg...

Jeg skal ærlig innrømme at jeg har gjort alt for lite matte den siste uken!
Jeg har vert på fjelltur og gjort andre ting isteden... Men fra nå av skal det bli en kraftig forandring! Det kan jeg love! Morgendagen skal brukes til matte, matte og matte... helt til jeg skal på kino da :P hehe... men jeg tenker såpass at det fort kan bli for mye... en må nesten ta seg tid til å gjøre noe kjekt innimellom. Jeg må neste gi meg små fornøyelser innimellom for å kunne klare å holde motivasjonen oppe!

Har foresten siden sist gang fått innkallingen min til millitæret... Jeg hadde jo sendt de en mail på forhånd der jeg ba om å få komme inn i saniteten i steden for militærpolitiet og de bekreftet at ønsket mitt var endret i deres systemer... så her om dagen dunket det ned papirer i posten med innkalling til mp.... hehe... :S Jeg leste gjennom papirene og fant ut at jeg der ville lære om generelt politiarbeid som for eksempel åstedsgranskning, rapportskriving og etterforskning. Det første jeg tenkte var: men dette har jeg jo ikke bruk for...! Jeg sendte iallefall en mail til de der jeg spurte om det ikke er mulig å komme inn i saniteten og håper på å få positivt svar på denne. Selv om det betyr at jeg må reise helt opp til indre Troms, men det får jo da heller bare være. Jeg tenker at det er en liten pris å betale for å ende opp i en avdeling der jeg lærer noe jeg faktisk har bruk for senere...

Ellers fant jeg en Sloty langs veien her om dagen, så jeg er klart på vei mot å nå målet mitt - nemlig medisinstudiet i Polen. I følge mobilen er det nå "bare" 732 dager, 8 timer og 16 minutter til det jeg satser på at blir den offisielle studiestarten min :)

Men nå må jeg legge meg hvis jeg skal få gjort noe matte imorgen!

Ps: tenker at eg skal klare å få satt inn eg innlegg daglig, så må skjerpe meg ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar