mandag 15. november 2010

Farsdag alltid den 14. november?

Ja, nå er det jaggu på tide med ett nytt innlegg her!

Jeg må ærlig innrømme at jeg har blitt litt dårlig til å oppdatere... eller ikke bare litt, men veldig!
Men fra nå av skal det bli en endring på det!

Iallefall! Siden sist gang jeg oppdaterte er jeg blitt kåret til Norges 10. beste blogg på facebook. Det var veldig gledelig å høre og det vil motivere meg veldig framover! :)

Ellers har jeg slitt veldig med ryggen i det siste... Begynte forje helg og holder fortsatt på... Det sitter øverst i korsryggen og ìler til hver gang jeg beveger kroppen... Det er overhode ikke behagelig, så imorgen skal jeg ringe til fastlegen og bestille time... Jeg mener - jeg har hatt "sjink" i ryggen før etter å ha sovet "skeivt" en natt, men har aldri vert ute for at det har vart såpassa lenge... Så nå er det nok!

Ellers har det jo vert farsdag og det fører meg til dagens spørsmål:
ER FARSDAG ALLTID DEN 14. NOVEMBER? - KOMMENTER! ;)

2 kommentarer:

  1. Farsdag er alltid 2. søndag i november :)

    SvarSlett
  2. Nå er det på tide med ett nytt innlegg her... Hvordan er det med deg?

    SvarSlett