søndag 21. november 2010

Min helg ;)

Fredagen brukte jeg til å jobbe. En grei dag med flere morsome innlegg, som for eksempel at to finske passasjerer som kom med flyet fra Riga og skulle videre med samme flyet til Stavanger - hva tror du skjedde? - de gikk selvfølgelig av flyet i Bergen.... :P HAHAHA! Det er ganske gale! :P

Derretter tok jeg turen hjem og nøt kvelden hjemme.

Lørdagen fikk vi min niese, Elin på besøk. Vi gikk i hagen og plukket epler og satt i gang med å lage eplesyltetøy. Besto kom inn for å prøve å lokke Elin med seg inn til henne - du vet eldre damer og barn... - men hun endte opp på kjøkkenet sammen med oss. Syltetøyet ble vell heller litt ikke-syltetøy-aktig på smak og vi fant da ut - i samråd med Ingunn- at vi heller kunne bruke det i en epleterte. Vi tok etter hvert en tur ut i mørket med lommelykt rundt Haugsneset for derretter å lage taco. Kvelden avsluttet jeg på Nore Neset med 2 stk. filmer...

Søndagen dro jeg langt frem og sto ikke opp før halv tre! ;) Deilig! :) Derretter gikk turen gjennom dusjen og ut døren og ut på Halhjem i bursdag til to av mine kusiner. I kveld har jeg avluttet med "The Day After Tomorrow" og japansk snacks ;)

Det har vert en deilig helg! :)

Hvordan har din helg vert?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar