mandag 29. november 2010

Nok en uke har gått forbi og jeg sitter her fortsatt ;)
Ryggen er iallefall kommet under kontroll igjen, men den satt meg litt ut av stand i en god stund.
Det er for all del ikke lett å pugge matte når en ikke klarer å sitte rett opp og ned over skolebøkene.

Uansett - Det er matteeksamen imorgen! Jeg er jo ikke litt forberedt i det hele tatt, så jeg kommer bare til å gjøre det jeg kan, ut fra bøkene, del en kommer nok til å gå rett vest.

Jeg kommer nok til å måtte ta den opp igjen en annen gang, muligens i millitæret... hvem vet... ;)

Jeg er iallefall veldig glad for at vi er kommet inn i adventstiden :) Har fått lys på treet i hagen :)

Det er snart jul og jeg ser veldig frem til å reise til København på bursdags-/Sinterclaas-/juleshoppingtur :) Det blir veldig bra :) Endelig blir det litt snø igjen! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar