onsdag 27. april 2011

Globalisert blogging ;)

Det er så kjekt å se at det er så mange folk fra forskjellige plasser i verden som har vert inne og lest på bloggen min. Selvfølgelig folk fra Norge, men at også Danmark, Ungarn, Latvia, Australia, Storbritannia, Malta, USA, Sverige, Nederland, Ungarn, Finland, Latvia, Tyskland, Sør-Afrika, Brasil, Japan, Argentina, Chile, Irland, Russland, Kina, Israel aka Okkupert Palestina, Canada, Island, og mange flere! Jeg syns det er helt fantastisk! :) Tusen takk!
Det er såpass at jeg har bestemt meg for at jeg skal begynne å poste litt flere innlegg på engelsk, ikke det at det har vert noen fram til nå, men en gang må en jo begynne... så da er det sagt, nå må jeg holde det ;) obs! - min engelsk er ikke perfekt, men jeg skal gjøre mitt beste for at det blir bra ;)

_,',_,',_,',_,',_,',_,',_,',_,',_,',_,',_,',_,',_,',_,',_,',_,',_,',_,',_,',_,',_,',_

It is so nice to see that I have readers from all over the world! Thank you! I can asure you all that I am going to start post more posts in english! I promise! :) My english is not perfect, but I will do my best ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar