onsdag 27. april 2011

opptrapping!



Ja, jeg tenkte at jeg skulle begynne en skikkelig opptrapping her på bloggen ;)

Lenge leve planen! :P

Jeg har jo ikke lov til å skrive så masse om det jeg foretar meg til vanlig om dagen, men det må jo være andre ting jeg kan blogge om, så derfor har jeg tenkt at mine følgere og folk ellers skal få legge gjenn en kommentar, eller to, der de skriver hvilke saker/tema jeg skal blogge om. Så skal jeg prøve å få skrevet noe her innpå så ofte som mulig.


Så idag kommer første innlegg og www.tinukem.blogspot.com ga meg ideen til å skrive om hvilke byer jeg har lyst til å besøke. Jeg tenker at det ville blitt ett såpass stort enkeltinnlegg, så jeg deler det opp verdensdel for verdensdel ;) Så følg med! Første ut er Oseania ;)

2 kommentarer:

  1. Så spennende!
    Jeg følger med med store øyne Tom Gunnar:)

    Klem fra Os:)

    SvarSlett