søndag 28. august 2011

"Hjemme" bra, men borte ER best! ;)

Så er jeg vell hjemme igjen og det er jaggu deilig! Har vert 5 herlige dager med avslapping og kos. Reiste fra leiren på tirsdag klokken 0400 og tok fly fra Oslo til København, videre til Athen og derretter til Rhodos. Flyturen gikk veldig greit, med unntak av Athen som var ett reint kaos! Jeg skulle jo på transfer, men når jeg fulgte skiltingen, endte jeg opp utenfor flyplassen og måtte gå gjennom boardingkortkontroll og sikkerhetskontroll på nytt. Skal si de lette etter noe i sikkerhetskontrollen, måte ta frem både pc, ledninger og fotoapparater. De skulle til og meg se inni både pcen og linsen på fotokameraet. Tempoet og aggresjonen var som forventet på gresk nivå, så den saken var jo grei. Etter litt forsinkelser som vi oss endelig avgårde. Å komme fram til Rhodos var fantastisk deilig, følensen av å ha fri, samt varmen og lukten som slår imot en når en kommer ut av flyet, den er noe av det beste jeg vet... Jeg fikk tatt en taxi til hotellet der jeg slappet av resten av dagen. Onsdagen reiste jeg over fra Kallithea der jeg bodde, til der broren min bodde - Ilyassos. Der ble jeg hele dagen frem til vi reiste tilbake til Kallithea for å overraske Pappa på bursdagen, og gjett om han ble overrasket.

Resten får jeg nesten ta imorgen, nå har jeg sovnet to ganger mens jeg skrev dette, så det er nok på tide å sove etter en lang dag.

1 kommentar: