torsdag 1. september 2011

så kom omsider fortsettelsen...

Jo, gjett om han ble overrasket! Han kom inn i restauranten og hørte min nevø rope høyt på "morfar" og servitørene sto laina opp for å ta han imot. Veldig kjekt! Kvelden ble veldig vellykket! Dagene etter koste vi oss veldig med strand og kos! Heile søskengjengen på "crazy shark", fy søren kor kjekt! :)
Gode middager og alt vell! Så kom turen hjem:
Tidlig opp for å rekke frokost på Sunwing Resort Kallithea, før det var avgårde til flyplassen. Der var det som vanlig kaos! Jeg fant til slutt innsjekkingsskranken min og stilte meg i kø, når jeg kom fram fikk jeg den fantastiske beskjeden om at; "oi, du må vist gå bort til det kontoret!". Når jeg kom bort fikk jeg vite at den flygningen jeg skulle med fra Rhodos til Athen kom til å bli forsinket, det gjorde den alltid! Så da ville de ikke sjekke meg inn fordi forsinkelsen ville føre til at jeg mistet flyet mitt fra Athen til København og videre til Oslo, så de sa at de kunne skaffe meg hotell i Athen og at jeg kunne fly til Oslo ettermiddagen etter, alt anne var fullbooket. Inn my ass! Etter mye fram og tilbake og etter å ha sagt at jeg ikke på død og liv måtte til København, men at Oslo, Stavanger, Kristiansand, Trondheim, Bergen, Moss og Sandefjord alle var byer i Norge, så var det fortsatt umilig å finne ledig plass. Ikke det at det sto noe på geografien hennes, for hvorfor ville jeg vell til Norge når Oslo var i Sverige? :P

Jeg gikk meg til slutt en runde på flyplassen og en hyggelig dansk dame som skulle samme veien så til baggasjen min. Jeg fant en startour guide og spurte om de hadde noe ledig til Norge og det hadde de ikke, derretter fant jeg en fra Ving og spurte henne, hun var litt usikker, men ringte kontoret og kunne tilslutt si at hun hadde ledige plasser til Oslo, Bergen, Rygge, Stavanger og Trondheim. Null problem. Betalte billetten med en gang, 150 euro i kontanter og sjekket inn.

Når jeg til slutt kom med til Oslo, tidligere inn opprinnelig, gikk jeg til SAS-kontoret og ba om refusjon, og ja det skulle jeg få. Tror faktisk jeg endte opp med å få en både billigere og enklere reise.

Så nå er det tilbake til det gamle vane, iallefall i ett par dager til før det er fri i 3 nye fantastiske uker. 2 av de skal selvfølgelig tilbringes på Mallorca, så det blir veldig deilig! :D Jeg gleder med veldig til mer sol og varme, de usle 9 gradene vi har her hjemme er litt i minste laget!

Følg med for bilder fra Rhodos ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar