tirsdag 10. januar 2012

RoyalDesign - et minus i bransjen!

Ja, det vil jeg påstå.

Til jul vant jeg et gavekort på 500 kroner til RoyalDesing sin nettbutikk.
De reklamerte med at de var størst i Norge på designsalg og at de hadde gratis levering med ankomst hos meg innen 3-4 dager.

Idag er det 10. januar og jeg har enda ikke mottatt varene jeg bestilte.

Natt til igår sendte jeg dem en mail med spørsmål om de hadde sendt varene. Fikk ikke svar verken igår eller idag - i arbeidstiden, men utpå sen ettermiddagen nå mottok jeg et svar.

De skrev at de ventet på å få varene fra leverandør. Jeg mener at noe er galt når de lar noen bestille varene og betale dem, for deretter å si over 2 uker senere at det kommer til å ta 2 uker til før varene kommer! Det er for dårlig! Rett og slett for dårlig!

I tillegg kom det to forskjellige svar fra de, ett på norsk som sa at varene kom til deres lager 30. januar og ett på svensk som sa at varene kommer til dem den 20. januar...

Jeg sendte selvfølgelig ett svar tilbake der jeg stilte spørsmål med deres informasjonsstrøm og datosetting og jeg ga dem noen gode tips for hvordan de kan få beholt andre kunder i fremtiden.

Men for min del, blir det ikke flere bestillinger fra RoyalDesign.no. Det er en prinsippsak og vi lever i en verden der kun de sterkeste aktørene overlever. Da aksepterer jeg ikke å bli oversett som betalende kunde.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar