onsdag 6. juli 2011

Hei! Lenge sio sist!

Så er det en ny uke og nye muligheter!
Var på øvelse forrige uke og det var kjempekjekt! Så snart eg har fått tak i noken bilder, kommer det ut ;) Ellers er eg gått på ein ny veke på vakt, denne veko blir faktisk tre veker lang... :/ Men det må jo til ;) Har min første veke som VK og greier... ;) Har ikkje fått graden min endåg då, men regner med at den kommer no i neste veke når dagens korporaler er dimmitert ;)

Ellers blir det ein oreokake imåro ;) Må jo feire siste kvelden som vaktsoldater for dei som skal vekk :P ;)

Ellers kan eg messunne alle dei heime som sitter i typisk vestlandsver - altså regn - og meddele at det her er sol og 22 grader ;) Deilig! Skal å bade no etterpå då ;)

Men no skal eg først ha meg ein tur til butikken - bmp redder dagen ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar