søndag 31. juli 2011

"I dag er vi alle AUF'ere!"

Ja, idag er oså jeg blitt AUF'er. Jeg har endelig meldt meg inn. Jeg skulle jo egentlig melde meg inn som medlem (i landets største ungdomsparti med over 95000 medlemmer) for over 3 uker siden, men så ble det litt utsatt da jeg fant ut at vi faktisk ikke ha AUF lokallag i vår kommune! Så jeg forhørte meg litt rundt og det endte med at jeg idag meldte meg inn i AUF Hordaland. Dette er jeg veldig fornøyd med og faktisk ganske kry over. Jeg har endelig tatt ett steg ut i den politiske verden og det føles godt. Jeg har tatt et standpunkt! ;)

Ville gjerne få lagt ut sangen "Mitt Lille Land" også. Denne sangen har gått som en farsott over landet nå i ettertid av terrorangrepet mot AUF, AP og Norge. Teksten finner du rett under filmen ;)



Mitt Lille land

Mitt lille land
Et lite sted, en håndfull fred slengt ut blant vidder og fjord.
Mitt lille land
Der høye fjell står plantet mellom hus og mennesker og ord
og der stillhet og drømmer gror
Som et ekko i karrig jord.

Mitt lille land
Der havet stryker mildt og mykt som kjærtegn fra kyst til kyst.
Mitt lille land
Der stjerner glir forbi og blir et landskap når det blir lyst
mens natten står blek og tyst



Utrolig flott sang som jeg har falt helt for!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar