søndag 18. september 2011





Idag var vi jo til Alcudia og Pol'lentia som byen en gang het. Her gikk vi rundt på marked og spiste god mat på en liten restaurant med 4 bord i en trang gate, før vi deretter gikk og så nærmere på den kjente domkirken.


St. James-kirken (Iglesia sant Juame d'Alcudia) ble bygget i 1302, tror jeg. Jeg har nå prøvd å finne informasjon om denne såkalte kjente domkirken, men jeg finner ingenting! :P Den var iallefall fin og her kan du se noen bilder jeg tok inni. Jeg hadde på grunn av det stormfulle været som var meldt, lagt speilreflekskameraet igjen på hotellet, så jeg måtte holde meg med det små vanntette olympuskameraet. Så jeg tror jeg blir nødt for å ta en tur opp en annen dag og ta litt flere bilder både i gatene og av kirken.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar