søndag 10. oktober 2010

Den fine dagen da!

I dag har vert en fin dag!
Endelig en frihelg :D og til og med med fint vær! :) Da er det ingen grunn til å klage! :)

Dagen har idag egentlig vert veldig grei!
Sov lenge og våknet til bollelukt og etter frokost i hånden dro vi til Ervikane, ett bade- og friluftsområde her i Os ;) Det ble ikke mye bading, men en fin tur ble det, med både hoppekonkurranse og kjentfolk :)

Ingunn og Elin hadde stått for bakingen og Elin var så stolt av sin slangebolle! En ca 25 cm. lang slange :P Ho e bare heilt herlig! :)


På veien hjem, gjennom skogen, og nå kommer jeg til det negative med dagen, klarte jeg selvfølgelig å miste kameraet mitt i bakken :( Så nå har jeg startet på ønskelisten til jul; nr.1 Nytt kamera og gjerne ett speilreflekskamera denne gangen ;) Hehe, jeg tror ikke akkurat jeg kommer til å få det da, men det hadde vert veldig greit ;)



Når vi da kom hjem igjen tok jeg turen til Tora :D Vi hadde vell egentlig tenkt oss ut på en ny tur til Moldaneset, men den får jeg ta på egen hånd imorgen. Vi endte opp på sofaen og The Tudors på dvd. Vi lagde hjemmelaget pizza og rett og slett bare storkoste oss ;) En fin avsluttning på en fin dag!


Her under kommer noen bilder fra dagen, så får dere dømme om det er bra eller ikke. Legg gjerne igjen en kommentar! :)

Kommer tilbake igjen imorgen med mer om den nye turen til Moldaneset, forhåpenligvis blir det like fint vær også imorgen ;)


Slik ser altså en ca. 25 cm. lang slangebolle ut ;)


Det er jo litt fint da! :P



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar