fredag 8. oktober 2010

No lover eg!

Eg skal bli bedre! ;) No har eg jobba heile veko og sitter jo på pcen heile dagen, så e gansk lei av pc-skjermar etter ein lang dag. Men no lover eg at eg skal ta meg i nakken og bli bedre! ;)

Ka har skjedd sio sist? Nobelsprisvinnaren blei offentliggjort idag! Den førte som venta til diplomatisk strid mellom Kina og Norge, så no spøker det vell for alt som står "made in china" på eller!? :P jaja, det er jo nesten bare alt vi har :P Vi er ikkje så veldig innovative her borte i nord altså.... :S

Ellers prøver eg å få organisert ein stand for Stiftelsen Organdonasjon i sammenheng med at donordagen 2010 komme opp den 23. oktober. Så hvis det er noke fleire som vil vere med og støtte denne viktige saken, så e det bare te å gje beskjed ;) Vi trenger fleire på standen, vi er bare to til no!

Ellers har eg funne masse penga på loftet!
No tenker du sikkert at eg er blitt kjemperik, men det er eg ikkje.... :P
Eg fant masse gamle penga som hadde ramla utav ei øsja :)
Det er penga fra Kina og Russland, Brasil og POLEN! ;)
Tenkte at eg sku få lagt ut noken bilder om eg får det til ;)
Den elste kinesiske seddelen e fra 1898 eller noke sånt! D e gammalt d!

Må jo og nevne at det har vert x-factor på fjernsynet i kveld! Noken imponerte, men fleire va rett og slett dårlige! Dei sang falsk og surt og det var ikkje noke bra! For å sei det sånn, så syns eg var dei rette som rauk ut i kveld! Hadde innje Karl Fredrik eller ka han heiter slått dei to gruppene sammen, så ville iallefall to av dei fortsatt hatt ein sjanse. Dei tre jentene ødela rett og slett hele framføringen. For å vere erlig, så forstår eg ikkje at dei kom så langt i det heile tatt! Eg syns det har vore dårligt heilt fra audition! :(

men men... ka kan eg sei... :S Eg er vell ikkje stort bedre... :P

Planen var iallefall idag å få tatt ein god matteøkt, eg måtte bare rett inn på loftet ein tur og finne noke greier, dei fant eg ikkje, men pengane fant eg... eg har ikkje klart å sette verdi på dei endåg, men trur ikkje dei er verd meir enn 200 kroner eller noke... :S haha :P

Men eg får heller komma meg ner i ståvo igjen... Må vel snart komma meg te byn og henta pappen etter 100-års fest med jobben... ;)

Komme ein oppdatering imåro og då skal eg prøva å få lagt med noken bilde av mitt kjekke funn og ;)


PS. Beklager til dere som ikke forstår dialekt... Glemte meg litt og skrev rett fram. Legg i en kommentar hviss det er noe dere ikke forstår sant ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar