tirsdag 19. oktober 2010

Dette er meg:

Jeg tenkte at de som ville, skulle få lov til å bli litt bedre kjent med meg :)

Jeg fant disse spørsmålene innpå en blogg til en som heter Explosive og jeg fant ut at dette ville være greit å legge ut. Legg ut du også! Kopier det og fyll ut. Legg bloggadressen din igjen i kommentarfeltet så kan eg komme innom bloggen din og se hva du har svart :)

*Kjent som : Tom Bårtvedt
* Bor : Norge
* Fødselsdag : 2. juli
* Skole : ingen nett no
* Hårfarge : Mørkblondt
* Øyenfarge : Blå
* Stil : Min egen

Del 2 - Akkurat nå ..
* Hva har du på deg ? Undertøy
* Hvor er du ? Hjemme
* Hvem chatter du med ? Ingen
* Hva ser du på : Har ikke tv'en på.
* Hva skulle du EGENTLIG gjort ? Sovet

Del 3- Svar ærlig nå :
* Pusser du tenner ? Ja
* Liker du noen ? Nei
* Har du piercing noe sted ? Nei
* Kjører du ? Ja
* Røyker du ? Nei, har viktigere ting å bruke livet mitt på! ;)

Del 4 - Personlig :
* Hva vil du bli ? Lege
* Hva har vært den beste dagen i ditt liv ? Har hatt så mange at det er vanskelig å bestemme en.
* Hva kommer aller først i livet ditt ? Familie
* Har du en kjæreste ? Nei
* Er du forelska ? Nei
* Hva er du mest redd for ? Ekkle dyr og insekter
* Hva pleier du å tenke på før du legger deg til å sove ? Hvor lenge jeg kan sove.
* Er du glad i familien din ? Ja
* Er du glad i vennene dine ? Ja

Del 5 - Favoritt :
* Film : Husker ikke hva den heter... men det er et sørgelig drama... :P
* Sang : Gabriels Oboe betyr veldig mye for meg.. Ellers er jeg radiomenneske som hører på alt.
* Butikk : Rema 1000
* Slektning: Kan jo ikke velge det! :S :P
* Sport : Vintersport
* Iskrem-smak : Jordbær
* Frukt : Vannmelon
* Helligdag : Julaften
* Ukedag : Fredag
* Farge : Blå

Del 6 - Litt flere spørsmål om deg :
* Liker du å gi klemmer ? Ja
* Liker du å kysse ? Ja
* Liker du å gå i regnvær ? Ja, dersom det er varmt og jeg har paraply ;)
* Foretrekker du svarte eller blå penner ? Blå
* Liker du å reise ? Ja
* Sover du på siden, magen eller ryggen ? : Alle
* Har du en gullfisk ? : Har hatt
* Har du noen gang hatt en drøm hvor du bare faller ? JA, ekkelt! :( Det kalles mareritt... :S

Del 7 - Hva mener du om ..
* Abort : Ja, foreldrenes velg
* Røyking : Forjævlig! Ikke bra! Pappa fikk hjerteinfart av det, you know... røyker du? SLUTT!
* Spiseforstyrrelser : Ikke bra
* Sommeren : Bra
* Tatoveringer : Er litt skeptisk... men kan jo være veldig fint. Spørs hvor...
* Piercinger : Ikke fan av de.

Del 8 - Enten/eller :
* Pierca nese eller tunge ? Tungen, hvis jeg måtte valgt.
* Sukker eller salt ? : Sukker
* Sølv eller gull ? Gull
* Sjokolade eller blomster ? : Sjokolade - Freia :P
* Fargebilder eller svart-hvitt bilder ?: Blanding
* Varmt eller kaldt ? Varmt
* Sola eller månen ? : Sola
* Høyre eller venstre ? Høyre
* 10 bekjente eller en bestevenn ? Bestevenn
* Sennep eller ketchup ? Ketchup
* Vår eller høst ? Vår
* Glad eller trist ? Glad
* Forundring eller forbauselse ? Forbauselse
* McDonald's eller Burger King ? McDonald's
* Mexicansk eller Italiensk mat ? Mexico - taco-taco! ;)
* Lysene av eller på ? På
* Godteri eller brus ? Godteri
* Pepsi eller Cola ? Cola

Nå er det din tur!

Komenter gjerne! ;)

4 kommentarer:

  1. Denne var jo genial :)

    SV : Ha en fantatsisk uke ;)

    SvarSlett
  2. SV; Harry Potter går på kino den 19. november - om akkurat en mnd i dag :D

    SvarSlett
  3. SV: Jepp, noe er forferdelig galt! Hjelper ikke at de er gift nei. Merkelig nok. Fin blogg!

    SvarSlett